Lavendar Flying Butterfly

torsdag 29 december 2011

Garnfrossa 1



 Igår frossade jag i garner så att jag nästan fick en överdos! Min mammas väninnas mamma var garnförsäljare. Nu när vänninans mamma dött så avyttrar dottern alla garner till priser som man inte tror är sanna! Vi åkte dit för att ta oss en titt på lite bomullsgarner som hon ville bli av med. Man vet ju inte vad som finns, alla är kanske bruna och orangea...... En positiv överaskning blev det, det fanns lite av varje. Jag plockade på mig en massa härvor utan att alls veta vad jag ska göra av det!!! Varje härva som syns på bilden innehåller 2 hg. Jag köpte 15 härvor, det vill säga 3 kg garn. För detta betalade jag..........................
175:-!!!!!!!
Någonting roligt ska man väl kunna hitta på med allt detta?!!!!
Jag låter bilderna tala för sig själva här nedan, lite olika färgkombinationer.
Dessutom kanske den uppmärksamme läsaren såg att det stod "garnfrossa 1" på inläggsrubriken.......
Det innebär att det som syns nedan faktiskt inte var det enda garn jag köpte igår, men den fortsatta historien får jag nog spara tills imorgon för annars blir jag nog helt garnprillig!!!!





1 kommentar:

  1. Så inspirerande med alla färger! Nu är det bara att låta fantasin flöda...

    SvaraRadera