Lavendar Flying Butterfly

torsdag 22 september 2011

Garn på Liseberg!

För några helger sedan fyllde sonen år och det firades på Liseberg. Eftersom jag inte är så äventyrlig av mig vad gäller berg-och-dalbanor och liknande så blir det alltid mycket väntan för mig under besök på nöjesparker. Lyckan blev ju därför total för mig när hela Liseberg var fyllt av hantverkare som stod och sålde saker. Jag köpte detta heeeeeeeelt underbara garn och min dag var räddad!

Garnet heter Unisono och är dyrt som skrutt! Fast väl värt pengarna tror jag..... 100% merinoull som är behandlad med Aloe Vera och Jojoba och är mjukt som silke! Kvinnan jag köpte av har nätbutik som du hittar här, Karmagarn. Där kan man beställa detta underbara garn om man vill!

Det blir nog ytterligare en i raden av sjalar med kärleksknutar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar